استقلال محبوب قلبهای ایرانی
استقلال محبوب قلبهای ایرانی

استقلال محبوب قلبهای ایرانی

چه باختی داد این فولاد

هفته بیستم سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته دنبال شد و در هشت بازی انجام شده نتایجی بدست آمد که تقریبا همگی قابل پیش بینی بودند بجز باخت فولاد به صدر نشین یعنی سایپا آنهم در ورزشگاه خانگی فولاد.

اما در حساسترین بازی این هفته در روز جمعه دوهمنام تهرانی و اهوازی در حالی در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که میزبان یعنی استقلال تهران در غیاب چهار بازیکن اصلی خود به مصاف حریف متحول شده خود میرفت. نیمه اول بازی بدون چون و چرا در اختیار پسران آبی تهرانی بود و در همین نیمه هم در یکی از فرصتهای متعدد بدست آمده بگل رسید تا عنایتی باز هم قاصد خوش خبر استقلالی ها باشد. اما در نیمه دوم حریف اهوازی بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و در چند نوبت تنها پشت سد رحمتی ماند که نبایستی از بازی زیبای او و تاثیر گذاریش در بازیهای اخیر استقلال بسادگی عبور کرد.

این هفته صدر جدول تغییری نکرد و استقلال با یک بازی عقب افتاده همچنان بدنبال سایپا در رده دوم جدول قرار دارد. اما باید به این نکته توجه کرد که هفته های جهنمی سایپا از همین هفته شروع میشود و بهترین فرصت برای استقلال برای فاصله انداختن با رقبایش همین دو سه هفته آینده میباشد.

به امید قهرمانی استقلال    و    سرافرازی استقلالیها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد