استقلال محبوب قلبهای ایرانی
استقلال محبوب قلبهای ایرانی

استقلال محبوب قلبهای ایرانی

سلام بر آلمان ۲۰۰۶



هورا...به جام جهانی رفتیم

کاپیتان دائی



نتیجه دیدار ایران - کره شمالی

از ساعت ۱۹:۰۵ روز جمعه دو تیم ایران و کره شمالی در ورزشگاه بزرگ آزادی و در مقابل دیدگان حدود ۵۰هزار ایرانی مشتاق به مصاف هم رفتند.
قبل از شروع بازی آنچه مشخص بود اینکه این بازی میتوانست کلید جام جهانی برای تیم ایران باشد و از طرفی تیم کره شمالی نیز با وجود اینکه تقریباْ هیچ امیدی برای رفتن به جام جهانی نداشت اما با توجه به مسائل بوجود آمده در بازی رفت دو تیم انگیزه بسیار بالائی برای ممانعت از صعود ایران داشت و با یک ترکیب کاملا دفاعی و برای گرفتن دو امتیاز حساس از ایران در مقابل مردان ما صف آرائی کرده بود.
با شروع بازی و در همان ده دقیقه اول مشخص شد که کره برای جلوگیری از طراحی و سازماندهی بازی تیم ایران از کار انداختن علی کریمی را در دستور کار خود دارد و بازیکن شماره ۲۰ این تیم سایه به سایه کریمی درتمام زمین بازی را همراه و در مقابل او بود و ما باز به این نکته دردناک رسیدیم که با از کار افتادن کریمی شانس چندانی برای سودد بردن از شانسهای گل خود نخواهیم داشت و این نقطه ضعف و پاشنه آشیل بزرگ تیم ما میباشد.
به هر تقدیر در همان نیمه اول و بدنبال یک توپ برگشتی و توسط رحمان رضائی تیم ایران به گل برتری دست یافت تا در نیمه دوم ۵۰ هزار تماشاگر شاهد یک بازی کسالت بار از طرف تیم ایران باشند و تا حدودی از فدراسیون بین المللی فوتبال ممنون باشیم که ۵۰هزار نفر دیگر را از دیدن این بازی نجات داد.
در هر صورت با کسب این نتیجه میتوان گفت که تقریبا به جام جهانی رسیده ایم و از دو بازی آینده خود تنها یک امتیاز میخواهیم تا حتی اما و اگرها نیز مانع صعود ما نشوند.
هر چند من خود یکی از منتقدین پر و پا قرص علی دائی میباشم اما بی انصافی است اگر این نکته را نگوئیم که کاپیتان یکی از بهترین بازیهای چند ماه اخیر خود را به نمایش گذاشت و ما را با چند چشمه از حرکاتش به یاد اوج فوتبالش در چند سال گذشته انداخت.
به امید بازیهای زیباتر در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان.

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 16 خرداد 1384 ساعت 04:36 http://only-ironi.blogsky.com

سلام و خسته نباشد. با ارزوی موفقیت برای شما دوست عزیز . یه خواهش داشتم لطفا برای من یه دعوت نام از جی میل بفرستید من قیلا از لطفتون تشکر میکنم . به کلبه دل تنگی های من هم سر بزن خوشحال میشم

امیدوارم موفق باشی.
چیزی رو که خواسته بودی فرستادم.
بازم اینجا سر بزن.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد