استقلال محبوب قلبهای ایرانی
استقلال محبوب قلبهای ایرانی

استقلال محبوب قلبهای ایرانی

ژاپن را باید ببریم



در آخرین بازی دور دوم انتخابی جام جهانی از گروه دوم در آسیا باید به مصاف ژاپن برویم. و باید ببریم.
چهار ساله که هر ماه که رده بندی فیفا منتشر میشه باید چشمامونو تنگ کنیم و اسم ژاپن را بالاتر از اسم ایران عزیز ببینیم و دم بر نیاوریم. و حالا بهترین فرصت را داریم. در بازی رفت برده ایم و با برد در بازیس برگسشت میتوانیم به تمام جهان ثابت کنیم که برتر از چشم بادامیها هستیم. از امروز تا سوت پایان بازی با ژاپن باید فقط به برد فکر کنیم. باید ایرانی باشیم و باید میهن پرستتر از همیشه باشیم.
نمیدونم حرف منو قبول دارین یا نه اما من فکر میکنم ما وارد یک جنگ شده ایم. در تنها جبهه ای که تا بحال با آنها وارد جنگ نشده بوده ایم. برای اولین بار در تاریخ باید ایران بر شرق دور هم پیروز شود تا آنها هم مانند رومیها یونانیها مصریها و . . . . طعم شکست از ایران را بچشند. باید ایرانیتر از همیشه باشیم. باید ناسیونالیست تر از تمام تاریخمان باشیم. باید ببریم.
و باید در رده بندی ماه جولای بالاتر از تمام آسیا باشیم. بالاتر ... بالاتر.

لطفا نظر بدین

آفرین بچه ها - سلام آلمان


سربلند باد ایران و ایرانی

غروب چهارشنبه بسیار زیبا بود. تمام ایران به سه رنگ پرچم خود افتخار میکردند و شادمان از انتقام بودند.
ساعت ۲۱ روز چهارشنبه تمام ایرانیان یا در خیابانهاذ شادمانی میکردند و یا به حال آنهائی که در خیابان بودند غبطه میخوردند و من از این گروه دوم بودم. نمیدونم چرا همیشه باید در بهترین لحظات شانس بد هم همراه من باشد؟ آخه چرا همین ساعتها باید من سر کار باشم؟ اصلا چرا قبول کردم که این هفته شبکار بشم؟ ای لعنت بر این شانس.
چهار شنبه همه ما چهار سال قبل رو مرور میکردیم. همون ساعتهائی رو که بحرینیها با پرچم عربستان دور افتخار میزدند چون داغ جام جهانی رو بدل ما گذاشته بودند. و حالا بعد از چهار سال انتقام چه شیرین است. چه زیباست این پرچم سه رنگ. چه زیباست...

ایران عزیز

و چه زیباست عاشق بودن به این سه رنگ زیبا.
با اقتدار به جام جهانی رفتیم. به شیرینی انتقام بلیطهای آلمان را رزرو کردیم. بچه ها متشکریم.
ابراهیم پنجه هایت را میبوسیم. یحیی مرسی. ستار دست مریزاد. فریدون دوستت داریم. مهدی دمت گرم گل کاشتی. جواد مخلصتیم. حسین خیلی نازی. علی بازم دریبل بزن. وحید ایولله. کاپیتان چیکار کردی ی ی و... نصرتی خوابت خیر بود همیشه زنده باشی.
به جام جهانی رفتیم. زیبا رفتیم. بعد از هشت سال . . . .
آلمان باید از همین امروز منتظر هنرنمائی سربازان ایران باشد. ۱۱ مرد جنگی در میدان سبز بتازید که دعای خیر ۲۵۰۰ سال ایرانی بودن ما بدرقه راهتان است.
پیروز باشید. همیشه

سلام بر آلمان ۲۰۰۶



هورا...به جام جهانی رفتیم

کاپیتان دائی



نتیجه دیدار ایران - کره شمالی

از ساعت ۱۹:۰۵ روز جمعه دو تیم ایران و کره شمالی در ورزشگاه بزرگ آزادی و در مقابل دیدگان حدود ۵۰هزار ایرانی مشتاق به مصاف هم رفتند.
قبل از شروع بازی آنچه مشخص بود اینکه این بازی میتوانست کلید جام جهانی برای تیم ایران باشد و از طرفی تیم کره شمالی نیز با وجود اینکه تقریباْ هیچ امیدی برای رفتن به جام جهانی نداشت اما با توجه به مسائل بوجود آمده در بازی رفت دو تیم انگیزه بسیار بالائی برای ممانعت از صعود ایران داشت و با یک ترکیب کاملا دفاعی و برای گرفتن دو امتیاز حساس از ایران در مقابل مردان ما صف آرائی کرده بود.
با شروع بازی و در همان ده دقیقه اول مشخص شد که کره برای جلوگیری از طراحی و سازماندهی بازی تیم ایران از کار انداختن علی کریمی را در دستور کار خود دارد و بازیکن شماره ۲۰ این تیم سایه به سایه کریمی درتمام زمین بازی را همراه و در مقابل او بود و ما باز به این نکته دردناک رسیدیم که با از کار افتادن کریمی شانس چندانی برای سودد بردن از شانسهای گل خود نخواهیم داشت و این نقطه ضعف و پاشنه آشیل بزرگ تیم ما میباشد.
به هر تقدیر در همان نیمه اول و بدنبال یک توپ برگشتی و توسط رحمان رضائی تیم ایران به گل برتری دست یافت تا در نیمه دوم ۵۰ هزار تماشاگر شاهد یک بازی کسالت بار از طرف تیم ایران باشند و تا حدودی از فدراسیون بین المللی فوتبال ممنون باشیم که ۵۰هزار نفر دیگر را از دیدن این بازی نجات داد.
در هر صورت با کسب این نتیجه میتوان گفت که تقریبا به جام جهانی رسیده ایم و از دو بازی آینده خود تنها یک امتیاز میخواهیم تا حتی اما و اگرها نیز مانع صعود ما نشوند.
هر چند من خود یکی از منتقدین پر و پا قرص علی دائی میباشم اما بی انصافی است اگر این نکته را نگوئیم که کاپیتان یکی از بهترین بازیهای چند ماه اخیر خود را به نمایش گذاشت و ما را با چند چشمه از حرکاتش به یاد اوج فوتبالش در چند سال گذشته انداخت.
به امید بازیهای زیباتر در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان.

پیش در آمد بازی ایران - کره شمالی


تیم ملی ایران در یکی از حساسترین بازیهای چند سال اخیر خود روز جمعه از ساعت ۱۹:۰۵ در ورزشگاه بزرگ آزادی به پیکار تیم کره شمالی خواهد رفت.
در این بازی در صورت برد که میتواند احتمال صعود تیم ایران را به حدود ۸۰٪ برساندحریف نیز از انگیزه بسیار بالائی برخوردار است و به این بازی بعنوان مهمترین بازی این دوره از مسابقات نگاه میکند و مسائل بوجود آمده در بازی رفت دو تیم باعث ایجاد استرس و هیجان بسیار بالائی در این بازی خواهد شد.
از طرفی به خاطر کشته شدن ۷ تن از تماشاگران بازی ایران و ژاپن فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا جریمه شده و تنها ۵۰ هزار نفر حق دیدن این مسابقه را از نزدیک و در ورزشگاه دارند که این موضوع نیز بنوبه خود فشار روانی زیادی برای تیم ایران ایجاد خواهد کرد.
با وجود تمام این مسائل وقتی به اسامی نفرات ترکیب اصلی ایران نگاه میکنیم بدون هیچگونه هراسی تنها انتظار برد در پایان مسابقه را میکشیم. گل محمدی - نکونام - مهدوی کیا - کریمی - نیکبخت و از همه مهمتر فریدون زندی توانادئی در هم کوفتن کره شمالی را دارند و باید پیروزی را در دستانمان ببینیم. ضمنا با وجود افت محسوس کاپیتان علی دائی به هیچ عنوان نمیتوان او را نادیده گرفت زیرا انتظار حرکات سرنوشت ساز از کاپیتان همیشه وجود دارد.
ما به آسانی به پیروزی خواهیم رسید اگر بازیکنان با همراهی تماشاگران تا پایان نود دقیقه چیزی جز پیروزی نخواهند.


به امید صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برای سومین بار



راه آهن به لیگ برتر صعود کرد


نفت آبادان قربانی دسیسه های خود شد
با انجام دو مسابقه از مرحله حذفی تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شد. نفت آبادان در زمین خود و در یک بازی جنجالی با حساب سه بر یک از سد تیم پیام ارتباطات خراسان گذشت تا به صعود امیدوار شود،غافل از اینکه تیم راه آهن با نتیجه پرگل شش بر یک تیم شهید قندی صدر نشین مسابقات را شکست داد تا با اختلاف بالا در تفاضل گل نسبت به نفت آبادان در رده دوم ایستاده و به لیگ برتر صعود کند
نتیجه بدست آمده در بازی تهران طرفداران تیم آبادانی را به شدت عصبانی کرده بود و همه از تبانی راه آهن و شهید قندی صحبت میکردند اما این طرفداران فهیم!!!! از یاد برده بودند که صعود نفت به همین مرحله هم با حرف و حدیث همراه بود و همه باخت عقاب به نفت آبادان را مسخره میکردند
البته نباید از این نکته گذشت که تماشاگران با شعور آبادانی در نشان دادن فرهنگ بالای خود تنها نبودند و بازیکن آبادانی و با تجربه نفت یعنی بهنام سراج نیز با رفتار خود نسبت به دروازه بان تیم میهمان!!!!! آنها را همراهی نمود تا همگان فرهنگ غنی و بالای فوتبالیستها و فوتبالدوستان آبادانی را جمع در یک محیط ببینند
آبادان و خوزستان در این بازی تقاص بازی نه چندان جوانمردانه استقلال اهواز و فولاد را نیز پرداختند تا ایمان بیاوریم چاه کن اولین کسی است که عمق چاه را می چشد

فینال به یاد ماندنی

لیورپول شایسته قهرمانی
در شبی بیادماندنی لیورپول قهرمان جام قهرمانی باشگاههای اروپا شد
در نیمه اول بازی و زمانی که میلان با سه گل از حریف خود پیش افتاد کمتر کسی میتوانست تصور کند که برنده این پیکار لیورپول باشد. اما لیورپول در ابتدای نیمه دوم و با زدن سه گل طی حدود ده دقیقه و متعاقب آن دفاع مستحکم و قدرتمندی که ارائه داد توانست بازی را به ضربات پنالتی کشانده و در نبرد شانسها برنده دیدار باشد
باید اذعان داشت که لیورپول علیرغم ارائه بازی نسبتاً دفاعی واقعاَ استحقاق قهرمانی را داشت. بخصوص زمانی که بیاد بیاوریم که این تیم از سد تیمهائی چون یونتوس و چلسی نیز گذشته است