استقلال محبوب قلبهای ایرانی
استقلال محبوب قلبهای ایرانی

استقلال محبوب قلبهای ایرانی

پیش در آمد بازی ایران - کره شمالی


تیم ملی ایران در یکی از حساسترین بازیهای چند سال اخیر خود روز جمعه از ساعت ۱۹:۰۵ در ورزشگاه بزرگ آزادی به پیکار تیم کره شمالی خواهد رفت.
در این بازی در صورت برد که میتواند احتمال صعود تیم ایران را به حدود ۸۰٪ برساندحریف نیز از انگیزه بسیار بالائی برخوردار است و به این بازی بعنوان مهمترین بازی این دوره از مسابقات نگاه میکند و مسائل بوجود آمده در بازی رفت دو تیم باعث ایجاد استرس و هیجان بسیار بالائی در این بازی خواهد شد.
از طرفی به خاطر کشته شدن ۷ تن از تماشاگران بازی ایران و ژاپن فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا جریمه شده و تنها ۵۰ هزار نفر حق دیدن این مسابقه را از نزدیک و در ورزشگاه دارند که این موضوع نیز بنوبه خود فشار روانی زیادی برای تیم ایران ایجاد خواهد کرد.
با وجود تمام این مسائل وقتی به اسامی نفرات ترکیب اصلی ایران نگاه میکنیم بدون هیچگونه هراسی تنها انتظار برد در پایان مسابقه را میکشیم. گل محمدی - نکونام - مهدوی کیا - کریمی - نیکبخت و از همه مهمتر فریدون زندی توانادئی در هم کوفتن کره شمالی را دارند و باید پیروزی را در دستانمان ببینیم. ضمنا با وجود افت محسوس کاپیتان علی دائی به هیچ عنوان نمیتوان او را نادیده گرفت زیرا انتظار حرکات سرنوشت ساز از کاپیتان همیشه وجود دارد.
ما به آسانی به پیروزی خواهیم رسید اگر بازیکنان با همراهی تماشاگران تا پایان نود دقیقه چیزی جز پیروزی نخواهند.


به امید صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برای سومین بار



نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شنبه 14 خرداد 1384 ساعت 05:14 http://blaugrana.blogsky.com

اقا سلام وبلاگت خوبه اگه موافق باشی تبادل ادرس کنیم
بهم سر بزن
تا بعد خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد